Виртуалната обиколка предлага на професионалисти, фирми и търговски рекламодатели уникалната възможност да популяризират своите презентации, уебсайтове и онлайн маркетингови съобщения директно пред потенциална аудитория.
Ще можете да предоставите информация за вашия бизнес на хиляди местни клиенти само с основно виртуално турне. Най-хубавото е, че програмата предлага по-добри резултати и струва по-малко пари от традиционните рекламни кампании. Бъдете първите във вашия район, които са се регистрирали.
След като сте поръчали виртуална обиколка, вие или вашата компания по същество сте създали денонощна онлайн презентация, която може да се използва отново и отново, дори за различни медии и цели.
Висококачествената виртуална обиколка впечатлява зрителя дълбоко и го задържа по-дълго на вашия уеб сайт, което е ключов фактор за привличане на нови клиенти и задържане на стари такива.
Виртуалните обиколки са интелигентна маркетингова стратегия. Те намаляват разходите, защото демонстрацията на продукта може да се извърши без лични срещи, скъпи презентации, в различни часови зони, без допълнителни пътни разходи и дори вечеря. Виртуалните обиколки ще ви спестят време и пари.
Качествената виртуална обиколка ще ви позволи да останете на върха на успешните маркетингови технологии, рязко затваряйки разликата между вас и вашата конкуренция. Защо? Защото те са съобразени с маркетингова програма, която може да свърши по-добра маркетингова работа и да използва по-ефективно вашите маркетингови ресурси. Спомнете си старата поговорка: „картината разказва повече от 1000 думи“.
Виртуалната обиколка трябва да се рекламира чрез съществуващите канали на редовните ви местни маркетингови медии с минимални разходи и ще ви позволи да пускате по-малки и по-кратки реклами с връзка към вашата виртуална обиколка, вместо дълги реклами с подробни описания.
Виртуалната обиколка работи 24/7 и подобрява стойността на вашето присъствие в интернет, което в крайна сметка увеличава приходите ви, превръщайки посещенията в уебсайта ви в потенциални клиенти от реалния живот. Ако потенциален клиент се интересува от незабавна уговорка за среща или поръчка, той или тя може веднага да ви изпрати имейл, страница или да ви се обади директно от турнето!
Покупката рядко е резултат от един мотив. Разбирането на поведението на купувачите е от решаващо значение за успеха на маркетинговата програма. Виртуалната обиколка влияе положително на поведението на купувачите.
С виртуална обиколка потребителят може много бързо да определи дали е заинтересован да направи следващата стъпка или не, което спестява вашето и тяхното време.
Виртуалните обиколки се оказаха едно от най-популярните подобрения в онлайн списъците с недвижими имоти. Потребителите ще изберат да гледат списъци с виртуални обиколки по-често, отколкото списъци без турове. Виртуалната обиколка позволява на брокерите да запазят времето си за най-продуктивните срещи и да отделят повече време за релакс или култивиране на нов бизнес. Знаете ли, че потенциалните купувачи, които не използват виртуални обиколки, прекарват средно три пъти повече с агент, преди да вземат решение за покупка?
Източник: businessview.bg