Част от ежедневието на модата е да четеш мислите на своите потребители и да знаеш какво искат, кога и защо го искат.
Прогнозирането на тенденциите позволява на марките да останат в съответствие с позиционирането на своите потребители, да растат, да се развиват и да заемат важни места в обществото заедно с тях. Потреблението на модерни дрехи или обувки или всеки продукт е тясно свързано с емоциите и желанията на хората. Ето защо е много важно всички модни професионалисти, главно от творческите области, да бъдат постоянно информирани относно макро и микро тенденциите като начин за предвиждане какво ще стимулира потреблението на определени продукти и кои продукти ще бъдат желани в бъдеще.
Проучвания на тенденции като инструмент за създаване на мода.
Точните колекции, в точното време
Едно от най-големите предизвикателства пред брандовете е да създават успешни колекции, които да се приемат добре от целевата аудитория. Следователно, освен че трябва да бъдат детайлизирани в създаването, е необходимо да бъдат стартирани в правилния момент, предотвратявайки желанията на все по-взискателните потребители.
Добра реклама на марката
Марка, която иска да остане релевантна на пазара, трябва да предлага новости през цялото време, за да поддържа интереса на потребителя. Тенденциите в този смисъл са оптимален инструмент, тъй като разширяват творческия репертоар и предпазват марката от остаряване спрямо желанията на потребителите.
Оригинални творения, базирани на модните тенденции
Следването на тенденциите не означава възпроизвеждане на копия и пускане на повече от същото на пазара. Възможно е да се създават колекции с оригинални, авторски, както и вечни модели чрез прогнози за модни тенденции.
По-малко изчистени артикули с модната тенденция
Проучването и изучаването на тенденциите в модата ни позволява да се възползваме от тях в разцвета им. Модните тенденции са съюзници на марките в създаването на успешни колекции, но също така им помагат да бъдат конкурентоспособни и високо печеливши, базирани на много добре разработени продукти, фокусирани върху тяхната целева аудитория.
Източник: maksi-moda.bg