Може би много от вас се питат какво е заснемане на корпоративно видео? Разговорите за корпоративни видеоклипове предизвикват мисли за лъскави промоционални видеа, предназначени да популяризират марка, продукт или услуга (или комбинация от трите). Това е най-познатият формат на корпоративното видео и този, който продължава да се оказва изключително успешен. В едно проучване, направено от Състояние на видео маркетинга (The State of Video Marketing) от 2018, бе установено, че 97% от търговците споделят, че видеото е спомогнало за по-доброто разбиране на потребителите за техния продукт или услуга, а 76% казват, че е помогнало за увеличаване на продажбите им.
Съществуват и различни видове корпоративно видео, които могат да ви помогнат да постигнете различни цели. Да приемем например, че вашата компания има няколко различни регионални или глобални офиса. Това може да направи обученията в цялата компания скъпи, непрактични и неефективни. Това е мястото, където корпоративното видео за обучение може да ви даде предимство. Не само може да се гледа видео по всяко време и навсякъде, но може да се гледа и неограничен брой пъти и дори да се включват интерактивни елементи, които да циментират припомнянето на учащия.
Ако вашите клиенти, а не вашият персонал, са в центъра на вашите образователни усилия, тогава обяснителното видео е отличен инструмент. Този тип корпоративно видео ви дава възможност да се потопите дълбоко в нюансите на сложните продукти или услуги, които изискват малко повече обяснения, за да могат клиентите ви да разберат. Това е ефективен подход, както е показано от 95% от анкетираните, които са споделили, че са гледали видео с обяснение, за да научат повече за продукт или услуга.
Корпоративното видео е общ термин, използван за дефиниране на всички видео комуникации, използвани за вътрешни или външни корпоративни съобщения.
Един от начините, по които корпоративното видео може да се различи от традиционната видеореклама, е целевата аудитория. Корпоративното видео често е предназначено за конкретна аудитория, а не за широката публика. Може да бъде създаден корпоративен видеоклип, който да представи финансовите резултати на заинтересованите страни или да подчертае нова инициатива в рамките на компанията. Корпоративните видеоклипове могат също да включват видеоклипове за обучение на служители и промоционални видеоклипове за нови продуктови линии или услуги. Едно корпоративно видео трябва да успява да опише работата, която се извършва от фирмата. Такова видео може да бъде показано на ключовите заинтересовани страни, за да се илюстрира дейността на компанията.