ЛЮБОПИТНО

5 потенциални причини защо гостите на си тръгват недоволни от хотел

Ако планирате семейна почивка или командировка, изборът на подходящ хотел е повече от важен, за да се насладите на приятно прекарване. Ако пък сте управител на хотел, вашата мисия е да привличате повече клиенти, които да се връщат доволни. Независимо от коя страна сте,  тази статия обобщаваме кои са най-честите причини гостите на хотели да си тръгнат разочаровани и никога повече да не се върнат:

Стаите не са достатъчно чисти

Малко неща са по-неприятни от това да се настаните в хотелска стая, а в нея още да личат следи от предишните ползватели. Особено в настоящата епидемиологична обстановка, отличната хигиена и идеално почистените стаи са от изключително значение, за да се гарантира спокойствието на гостите.

Хотелите, които са взели допълнителни мерки срещу COVID-19, включително такива, свързани с почистването и са го обявили в социалните мрежи, платформите за резервации и на уебсайтове си, имат по-голям шанс да спечелят доверието на потенциални клиенти и да получат повече резервации.

Нелюбезно обслужване

Начинът, по който ще бъдат обслужени гостите по време на престоя им в хотела, също може да е причина за тяхното недоволство, ако служителите са груби, или не са добре обучени. От изключително значение е персоналът да излъчва вежливост и професионализъм. Това включва всеки един служител – от рецепционистът, който посреща гостите, през камериерките, пиколото, спасителят на басейна, сервитьорите и барманите в ресторанта. В случай, че се появи напрежение между гости и клиент, най-добрият начин за разрешение е да се информира управителят, който да намери дипломатично решение.

Отсъствие на базови удобства

Всеки хотел има различна политика относно това какви удобства да предлага на гостите и дали те да бъдат платени или безплатни. Въпреки това, гостите пристигат с окачвания, че в хотелската си стая ще открият базови удобства, в това число сапун, мини шампоанчета, чисти хавлии. Освен хигиенни продукти, описаните в стаята налични уреди като климатик, мини бар и др. трябва да бъдат там и да работят без забележки. Бръмчащият хладилник или неработещият климатик имат потенциала лесно да развалят настроението на всеки гост.

Отделно заплащане за интернет

Необходимостта да заплатят допълнително за интернет или по-лошо, да могат да го използват само в общите помещения, е още едно от нещата, които може да развалят престоя на гостите. В крайна сметка, това е базово удобство, което те биха очаквали да получат по подразбиране. За хотелиерите е по-разумно да предоставят безплатен интернет за всяка стая, като го добавят към цената на нощувката, отколкото да го предложат като отделна платена услуга.

Липса на свежа и разнообразна  храна

Ако хотелът предлага закуска и вечеря,  то важно е да се погрижи за качеството на храната. Едно от най-честите оплаквания е за неразнообразната храна, която се предлага на шведска маса или закуска. Имайте предвид, че  някои гости ще отседнат за по-дълго, така че изборът на разнообразна храна е от значение.

Какво да правим в такъв случай?

Ако вие сте клиент и сте недоволни от престоя си, по една или друга причина, съветът ни е своевременно да се обърнете към персонала или управителя за съдействие. Възможно е те да ви помогнат да откриете удовлетворяващо решение и да спасите остатъка от почивката ви.

Ако вие сте мениджър на хотела, то опитайте всичко възможно да избегнете горните причини за недоволство и да бъдете винаги на разположение за гостите на хотела. В случай, че имате нужда от допълнителни съвети за маркетинга на вашия хотел, ще откриете полезна информация в блога на специалистите от  UPguest: https://upguest.bg/blog/.

Подобни публикации

Winbet – на какво се дължи бързото развитие на тази забележителна компания

Димитър

От какви играчки се нуждае вашето дете?

Димитър

Месецът на раждане разкрива повече за вас от зодията ви, проверете!

admin

Leave a Comment

Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги, Вие се съгласявате с това. Приемам Прочети повече

Privacy & Cookies Policy