ЛЮБОПИТНО

5 потенциални причини защо гостите на си тръгват недоволни от хотел

Ако планирате семейна почивка или командировка, изборът на подходящ хотел е повече от важен, за да се насладите на приятно прекарване. Ако пък сте управител на хотел, вашата мисия е да привличате повече клиенти, които да се връщат доволни. Независимо от коя страна сте,  тази статия обобщаваме кои са най-честите причини гостите на хотели да си тръгнат разочаровани и никога повече да не се върнат:

Стаите не са достатъчно чисти

Малко неща са по-неприятни от това да се настаните в хотелска стая, а в нея още да личат следи от предишните ползватели. Особено в настоящата епидемиологична обстановка, отличната хигиена и идеално почистените стаи са от изключително значение, за да се гарантира спокойствието на гостите.

Хотелите, които са взели допълнителни мерки срещу COVID-19, включително такива, свързани с почистването и са го обявили в социалните мрежи, платформите за резервации и на уебсайтове си, имат по-голям шанс да спечелят доверието на потенциални клиенти и да получат повече резервации.

Нелюбезно обслужване

Начинът, по който ще бъдат обслужени гостите по време на престоя им в хотела, също може да е причина за тяхното недоволство, ако служителите са груби, или не са добре обучени. От изключително значение е персоналът да излъчва вежливост и професионализъм. Това включва всеки един служител – от рецепционистът, който посреща гостите, през камериерките, пиколото, спасителят на басейна, сервитьорите и барманите в ресторанта. В случай, че се появи напрежение между гости и клиент, най-добрият начин за разрешение е да се информира управителят, който да намери дипломатично решение.

Отсъствие на базови удобства

Всеки хотел има различна политика относно това какви удобства да предлага на гостите и дали те да бъдат платени или безплатни. Въпреки това, гостите пристигат с окачвания, че в хотелската си стая ще открият базови удобства, в това число сапун, мини шампоанчета, чисти хавлии. Освен хигиенни продукти, описаните в стаята налични уреди като климатик, мини бар и др. трябва да бъдат там и да работят без забележки. Бръмчащият хладилник или неработещият климатик имат потенциала лесно да развалят настроението на всеки гост.

Отделно заплащане за интернет

Необходимостта да заплатят допълнително за интернет или по-лошо, да могат да го използват само в общите помещения, е още едно от нещата, които може да развалят престоя на гостите. В крайна сметка, това е базово удобство, което те биха очаквали да получат по подразбиране. За хотелиерите е по-разумно да предоставят безплатен интернет за всяка стая, като го добавят към цената на нощувката, отколкото да го предложат като отделна платена услуга.

Липса на свежа и разнообразна  храна

Ако хотелът предлага закуска и вечеря,  то важно е да се погрижи за качеството на храната. Едно от най-честите оплаквания е за неразнообразната храна, която се предлага на шведска маса или закуска. Имайте предвид, че  някои гости ще отседнат за по-дълго, така че изборът на разнообразна храна е от значение.

Какво да правим в такъв случай?

Ако вие сте клиент и сте недоволни от престоя си, по една или друга причина, съветът ни е своевременно да се обърнете към персонала или управителя за съдействие. Възможно е те да ви помогнат да откриете удовлетворяващо решение и да спасите остатъка от почивката ви.

Ако вие сте мениджър на хотела, то опитайте всичко възможно да избегнете горните причини за недоволство и да бъдете винаги на разположение за гостите на хотела. В случай, че имате нужда от допълнителни съвети за маркетинга на вашия хотел, ще откриете полезна информация в блога на специалистите от  UPguest: https://upguest.bg/blog/.

Подобни публикации

Няма наяждане с тези сочни кюфтета, тайната е в неочаквана съставка

admin

Най-важните причини да носите часовник

admin

Чатът, на едно момиче, който взриви Фейсбук или падението на едно поколение

admin

Leave a Comment

Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги, Вие се съгласявате с това. Приемам Прочети повече

Privacy & Cookies Policy