Ако планирате семейна почивка или командировка, изборът на подходящ хотел е повече от важен, за да се насладите на приятно прекарване. Ако пък сте управител на хотел, вашата мисия е да привличате повече клиенти, които да се връщат доволни. Независимо от коя страна сте, тази статия обобщаваме кои са най-честите причини гостите на хотели да си тръгнат разочаровани и никога повече да не се върнат:
Стаите не са достатъчно чисти
Малко неща са по-неприятни от това да се настаните в хотелска стая, а в нея още да личат следи от предишните ползватели. Особено в настоящата епидемиологична обстановка, отличната хигиена и идеално почистените стаи са от изключително значение, за да се гарантира спокойствието на гостите.
Хотелите, които са взели допълнителни мерки срещу COVID-19, включително такива, свързани с почистването и са го обявили в социалните мрежи, платформите за резервации и на уебсайтове си, имат по-голям шанс да спечелят доверието на потенциални клиенти и да получат повече резервации.
Нелюбезно обслужване
Начинът, по който ще бъдат обслужени гостите по време на престоя им в хотела, също може да е причина за тяхното недоволство, ако служителите са груби, или не са добре обучени. От изключително значение е персоналът да излъчва вежливост и професионализъм. Това включва всеки един служител – от рецепционистът, който посреща гостите, през камериерките, пиколото, спасителят на басейна, сервитьорите и барманите в ресторанта. В случай, че се появи напрежение между гости и клиент, най-добрият начин за разрешение е да се информира управителят, който да намери дипломатично решение.
Отсъствие на базови удобства
Всеки хотел има различна политика относно това какви удобства да предлага на гостите и дали те да бъдат платени или безплатни. Въпреки това, гостите пристигат с окачвания, че в хотелската си стая ще открият базови удобства, в това число сапун, мини шампоанчета, чисти хавлии. Освен хигиенни продукти, описаните в стаята налични уреди като климатик, мини бар и др. трябва да бъдат там и да работят без забележки. Бръмчащият хладилник или неработещият климатик имат потенциала лесно да развалят настроението на всеки гост.
Отделно заплащане за интернет
Необходимостта да заплатят допълнително за интернет или по-лошо, да могат да го използват само в общите помещения, е още едно от нещата, които може да развалят престоя на гостите. В крайна сметка, това е базово удобство, което те биха очаквали да получат по подразбиране. За хотелиерите е по-разумно да предоставят безплатен интернет за всяка стая, като го добавят към цената на нощувката, отколкото да го предложат като отделна платена услуга.
Липса на свежа и разнообразна храна
Ако хотелът предлага закуска и вечеря, то важно е да се погрижи за качеството на храната. Едно от най-честите оплаквания е за неразнообразната храна, която се предлага на шведска маса или закуска. Имайте предвид, че някои гости ще отседнат за по-дълго, така че изборът на разнообразна храна е от значение.
Какво да правим в такъв случай?
Ако вие сте клиент и сте недоволни от престоя си, по една или друга причина, съветът ни е своевременно да се обърнете към персонала или управителя за съдействие. Възможно е те да ви помогнат да откриете удовлетворяващо решение и да спасите остатъка от почивката ви.
Ако вие сте мениджър на хотела, то опитайте всичко възможно да избегнете горните причини за недоволство и да бъдете винаги на разположение за гостите на хотела. В случай, че имате нужда от допълнителни съвети за маркетинга на вашия хотел, ще откриете полезна информация в блога на специалистите от UPguest: https://upguest.bg/blog/.